Jump to content

Ny her!


FredrikK

Recommended Posts

Hei. Ny på Kammeret, og ny som jeger. Ser ut for at det oppfordrast til å pesentera seg sjølv, og her kjem det: Eg heiter Fredrik, tok jegerprøva i vår på Jæren. Har no flytta med familien (mor og far +søsken) til Nord-Trøndelag, nærare bestemt Namsos. Er student på den lokale vidaregåande skulen her og har ikkje fått nokon jobb her enno så lommeboka er sørgeleg slank. Derfor har eg ikkje anskaffa meg noko våpen enno, men satsar på å få det i havn til neste haust. Har veldig lite erfaring med jakt og skyting. Har bruka forumet her til å skaffe meg diverse info om hagler mm. Skal etter planen kjøpe ei hagle fyrst, få kjem rifla etter kvart. Eg er keivhendt og treng difor ei links-hagle. Om de har tips er eg kjempeglad for det. Tenke ein pris frå 4-8tusen, alt etter kor godt tilbodet er og kor tjukk lommeboka er... :)

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til kammeret.

 

Ang hagle, eg bruker en remington 870 pump, den veier litt mdd det der en bruksjern. Bruker min på fjellet i skogen og på sjøen. Når du ikkje har tenkt å å skyte med den så kan du bruke den til spitt, gå stokk vist du er litt sliten, evt som padleåre vist du skyter noe på vannet og ikkje har annet en en båt, gjor det for noen dager siden. Bare husk å tøm den for ammo!

 

Eg bruker høyre utgaven selv om eg skyter links. Dette har eg gjort siden 2006, det er ikkje et våpen som er fint i seg sjøl men med et budsjett som er lavt er dette et godt valg. Du får den i links utgave også, får du tak i en brukt så koster den deg veldig lite. Mener ny pris ligger på 4000 kr. Mulig litt mer for en links utgave.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...