Jump to content

Nok en ny bruker på Kammeret.


captmolo

Recommended Posts

Tenkte å benytte anledningen til å introdusere meg selv her, selv om jeg har trålet dette forumet etter diverse informasjon siden jeg startet med jegerprøven har jeg ikke registrert meg før nå.

 

Er ellers en noe vanlig mann som bor på Ellingsøya ved Ålesund, og interessen for jakt å våpen tok av etter at min svoger dro meg med på skytebanen i fjor! Siden jeg arbeider på sjøen tok det en stund før jeg kom meg på ett kurs å fikk gjennomført eksamen, men det gikk seg til å jeg er nå eier av både hagle å rifle. Jeg fikk meg litt kyndig hjelp av nevnte svoger å gikk til innkjøp av en Benneli m2, å en Browning x-bolt i .308. Fått meg noen turer på skytebanen med rifla, å noen turer i fjøra med hagla for å skyte leirduer. Imponerer selvfølgelig ingen plass, men når trening er så moro så kan det vel kun bli bedre :D

 

Christian

 

Endret trådtittel

Sako_35

moderator

Link to comment
Share on other sites

Velkommen captmolo!

 

Du glemte å nevne at svogeren din er en jævel til å skyte :lol:

 

Ja, her har du mye lesing. Husk at ikke alle, her heller, vet hva de skriver om....

 

Lykke til med skytingen. Det er bare å ta en tur nedover på treningsleir!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Haha, ja som min svoger så ublu sier så er han en jævel til å skyte såklart :D

 

Hei Erling, ja jeg blir gjerne med for å jakte småvilt, ikke lange biten ut i Langevågen. Går ut fra at du jobber på havet du også med et slikt nick? Kan jo hende hvis en er hjemme samtidig, så blir det tid for å jakte istedetfor å kun drikke kaffi å pusle rundt huset om dagene :)

 

Ellers takk for velkomsten!

 

Christian

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...