Jump to content

anbefalt børsemaker i follo/østfold? hjelp


Recommended Posts

Hallo!

 

Jeg bor i Ås, i nærheten av ski, moss, vestby, son, drøbak osv osv(follo/østfold)

 

Jeg har en M67 som jeg må få satt en ny weaver skinne på. Den har allerede to små weaver skinner på på vær side av bolten (der hvor man setter patroner inn) men disse er for langt fra verandre for røret på kikkertsikte mitt.

 

Så kort sakt trenger jeg å få satt på en ny skinne og kutte/gjenge løpet. Noen som vet hvor de gjør en god jobb og til en så liten penge som mulig?

 

Takk for svar!:)

Link to comment
Share on other sites

Kjøp en hel weaver skinne og denne bør kunne bruke samme skruehull du har fra før. Elternativt er nye ringer som gjør at du kan bruke de gamle basene. Gjør dette selv.

 

Det bor en dyktig børsemaker i Ås som ikke driver så aktivt lengere. Han har dreiebenk hjemme på Ås og har gjordt mange gode (og rimelige) jobber for meg. Du finner han i katalogen, men du bør nok oppsøke han personlig.

 

Ellers er Gresvig i Askim ett alternativ.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Kjøp en hel weaver skinne og denne bør kunne bruke samme skruehull du har fra før. Elternativt er nye ringer som gjør at du kan bruke de gamle basene. Gjør dette selv.

 

Det bor en dyktig børsemaker i Ås som ikke driver så aktivt lengere. Han har dreiebenk hjemme på Ås og har gjordt mange gode (og rimelige) jobber for meg. Du finner han i katalogen, men du bør nok oppsøke han personlig.

 

Ellers er Gresvig i Askim ett alternativ.

 

 

Han i Ås svarer ikke på telefonen - er det bare å stikke innom? Mvh Jan

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...