Jump to content

CZ 75 SP 01 Phantom


bendros

Recommended Posts

Hei! Har akkurat fått invilget 9mm og .22 søknad. Kjøpte en High Standard og er meget fornøyd med den,

men er også ute etter en 9mm. Den skal først og fremst brukes til å bli god til å skyte grovt, varm i trøya osv...

og deretter brukes i til litt feltskyting, ppc og ipsc production.

 

Har blitt anbefalt å kjøpe en CZ 75 sp 01 shadow av en bekjent som skyter production. Men jeg er student og har i utgangspunktet ikke råd til å legge ned 7400 for en ny Shadow. Men Hunters House har 2 Phantomer liggende ute, demovåpen.

 

Er det noen som har noen erfaringer de vil dele med meg ?

Link to comment
Share on other sites

Selv har jeg ikke prøvd Phantomen men den kjennes ut som andre plast pistoler så det kommer egentlig ann på hva du liker selv.

Jeg ville vel heller ventet litt og enten spart til en shadow eller sett etter en brukt.

Jeg solgte nettopp min Shadow for kun 2 dager siden.

uflaks... :?

Link to comment
Share on other sites

Phantomen bygger på sp01 tactical med nedspenner, standard nattsikter og tennnålsikring.

 

Avtrekk blir aldri i nærheten av shadow og utvalg i sikter er litt mindre da sikter fra sp01 shadow ikke går på tactical og phantom. Shadow er litt nedslipt nederst i sleiden bak.

 

Er sikkert ok utgangspunkt for en rimelig pistol. Men hvis du skal selge den igjen en gang vil det ta lang tid hvis ikke prisen er lav. Er en grunn til at de har ligget lenge på HH

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...