Jump to content

Seng for naboen sin hund


Fagerstad

Recommended Posts

Eg har ein nabohund som heiter Birk. Han er ein sånn der vorster og dei har litt adhd. Eg har etter nokre år innsett at eg må begynne å bruke mi store stove (eg bruker kjellaren no...) og da må eg begynne å ha sånn der besøk og kaffigreier som folk flest visstnok har. Da må eg ha noko som han Birk liker å ligge på. Pappaen til Birk har ei fin "seng" frå Felleskjøpet som er ganske grei for oss på to bein, men Birk er litt ambivalent når det gjeld den. Er det nokon som har eit forslag om noko som er flott å ligge på for Birk når han kjem på besøk? Golvet er ikkje det eg tenker på og ikkje særleg meir enn ein blærumstier. Takk for gode forslag!

Link to comment
Share on other sites

Birk setter nok mye mer pris på å få leke med en katt eller noe sånt enn en seng :wink:

 

Klør ekstra i avtrekkerfingeren når jeg ser slike kjøtere :twisted: En hund skal kun jage ting "far/mor" vil den skal jage. Og har den lov til å jakte andre husdyr/kjæledyr bør "far/mor" være forberett på at det kan bli dyrt å holde på slik :evil:

 

Men tilbake til topic. Biltema har flere typer fine dyresenger. Ikke dyre heller. Ellers er gamle madraser/tepper/dyner noe alle hunder liker.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...