Jump to content

Erfaring med billig hundegård?


Lucy

Recommended Posts

Jeg tenker å sette opp en billig hundegård på hytta, en slik:

http://zoosupply.com/xcart/product.php? ... 326&page=1

 

Jeg har funnet lite om erfaringer på denne gården fra noen som har brukt den en stund. Holder den mål? Jeg var med og satte opp en slik i dag og den er grei å sette opp forsåvidt, men jeg synes rør-rammene glir lett (fra hverandre?) og døra kan komme til å sige virker det som, den hadde en litt dårlig løsning, det burde vært hengsler.

Nettingen virker forholdsvis bra, forhåpentligvis vil den ikke ruste...? De ståltrådbitene som skal holde nettingen var det dårlig hold i, så det vil bli satt på skikkelig ståltråd.

Nettingen vil bli festet med ståltråd i hver ende også, de krok-brakettene som skulle holde på den var en lite holdbar greie.

 

Noen erfaringer fra andre som har kjøpt denne gården?

Link to comment
Share on other sites

kjøpte en slik som har stått ute i 2 år og min har bøyd seg på langsidene, presenningen har revna og låsemekanismen på døra har ryki. Jeg kommer ikke til og kjøpe en slik igjen, og har bestilt meg ny fra kk import nå. skal du bare ha en billig en er den vel grei, men har inntrykk om at kvaliteten er så som så.. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vurdert det, men for å få en god str blir det fort mye dyrere enn med en sånn billigvariant. Så tenkte jeg den kanskje var bra nok til "feriebruk" på hytta. Jeg fikk den veldig billig... Jeg får bare prøve, så får jeg heller bygge en skikkelig med elementer hvis den ikke holder. Tror jeg...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...