Jump to content

Sako AII / L 579 forester 22-250, trenger magasin


richardh

Recommended Posts

Ja, boksmagasin, har en manual som jeg lastet ned fra sako. Der er det avbildet en magasinboks, mener det ble levert som ekstrautsyr for 20 år siden.... men nå er jeg ingen ekspert og det er heller ikke livsviktig.

 

Takk for hjelpen uansett :winke1:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det står så tydelig at de IKKE sender over dammen eller noen steder utenom statene. En får heller ikke bestilt via nett, men telefon/mail kan vel hjelpe. Tror ikke det er så strenge restriksjoner på magasin med så lav kapasitet som 5 skudd.

 

Finner ingenting på ebay, midway eller andre steder heller. Men så er det ikke livsnødvendig strengt tatt.

 

Kommer tilbake hvis det lar seg gjøre, og for jeg tid så muligens en liten "byggetråd"

 

Takk for hjelpen ;)

Link to comment
Share on other sites

Fikk dette svaret fra midwaygunworks:

The 22-250 is it's own magazine. This one will not work.

Try www.gunbroker.com to search for one.

 

Hvis du vil prøve å importere selv i 308 kan en prøve nettsteder som lager "fake" adresse i usa, det er noen som dette: http://www.hopshopgo.com/hopshopgo/start-shopping.do?l=en&c=NO

 

For meg er det ikke lenger aktuelt å få til magasinløsing. Trolig var tegningene fra Sako ment kun for 308. En kan sikkert kjøpe magasin og ny bunnplate som muligens passer med nyere magasin osv, men prisen blir vel så dyr at jeg liksågodt kan selge å oppgradere til nyere løsning. Eller bruke de pengene på demping, grsstokk eller sikte ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...