Jump to content

"Gildekasser", eller lignende. Hvor får en tak i slike?


Jeffery

Recommended Posts

Mulig denne kunne stått under OT, men...

 

Jeg er på leting etter kasser av samme typen som gilde sine kjøttkasser. Slike som kan stables oppi, og oppå hverandre.

Noen som vet hvor en får tak i slike?

Gjerne helt like Gilde sine, men helst ikke fra Gilde, da Gilde visst nok ikke selger slike, og de skal brukes på jobben. Følglig er det greit at de ikke er knabbet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ta en tlf til Gilde Rudshøgda og spør om de har noen ukurante kasser du kan få av de,

under vask blir det plukket ut kasser med feil/ uten merking,

kan også være de har noen gml modeller de skal kvitte seg med :)

Link to comment
Share on other sites

Her hagler det jo med gode tips og ratt potensielle tilbud og :D

 

Bole sine så jo lovende ut. Europris styrer jeg unna. Har ikke troa på at de tåler håndteringa de kommer til å få.

 

Kassene må tåle juling fra harde og skarpe, men relativt lette gjenstander når dette står bak i en bil. De må også tåle dette i ned til 20-30 minusgrader.

 

Opprinnelig var planen murerbaljer, men de jeg kjøpte luktet som en blanding av jordslag og våt Oter :shock: , så de orker jeg ikke å ha i bilen. Mulig det finnes murerbaljer som ikke lukter slik, men slike stable i-/stable på-kasser hadde vært mer praktisk og.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...