oleidole87 Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Hei. Jeg vurderer og kjøpe ny hagle men klarer ikke og bestemme meg for hva jeg skal kjøpe. Vurderer beretta dt11 og blaser f3 supersport. Skal bli brukt på trap, skeet og sti. Og kanskje noe jakt. Er det noen erfarene skyttere her som har noen mening om dette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
learner Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Prøv begge og se hva du liker best. Begge er gode våpen. Vet ikke om du har tenkt tanken, men zoli har også gode hagler: kronos og z-gun. Z-gun er vel i omtrent samme prisklasse som de du nevner. Hagler er rimelig personlig, noen liker mora, andre dattra for å si det sånn. derfor bør du prøve og se hva du liker best. Lykke til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helgemo Posted June 14, 2013 Share Posted June 14, 2013 Nå har ikke jeg prøvd DT11 til Beretta men jeg har prøvd Blaser F3 Supersport... Utrolig god hagle å skyte med og et lett valg for meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts