Jump to content

Hallo!


Aguilanido

Recommended Posts

"Aktiv" pistolskytter som skulle ønske han hadde muligheten til å være enda mer aktiv. Har en jobb hvor jeg reiser veldig mye, og forsøker derfor så godt jeg kan å besøke de ulike skytterarenaene rundt i Europa. Er familiefar med to barn, og gleder meg til de er store nok til å bli med far på banen.

 

Har en .22 Browning Buckmark Contour URX som jeg anbefaler på det sterkeste til både plinking, trening og konkurranse - dersom man vil unngå pistolene med skjefte fra Norges Handikapforbund (hehe) :lol:

 

Mitt neste kjøp blir enten en Glock17 eller en H&K P30. Fordeler og ulemper med begge to, og lenge har jeg tenkt at jeg skulle lande på P30. Men pga avtrekket til P30, Glockens kompatibilitet med diverse tilleggsutstyr (P30 har derimot picatinny), og at glocken var "my first love" i Hæren - så er jeg fremdeles usikker. Brukområde blir VM-grov (i hovedsak Hurtig) og så har jeg veldig lyst å starte med IPSC. Skutt veldig mye med begge pistolene tidligere, og klarer fremdeles ikke bestemme meg.

 

Med tider vil jeg også ha en .45 eller .44, men her er jeg virkelig usikker på hva jeg skal velge.

 

Ser frem til å delta på kammeret og utveksle tips, råd og historier :)

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til kammeret!

Har vært på bana akkurat nå og skutt litt Glock.. Riktignok en baby-Glock da. G26 er en gøy 9mm!

Hadde også med en Pardini i 9mm og en S&W mod 59.

Hvis du er i tvil om .45 eller .44 så gå for en herlig KIMBER i .45 8)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...