Haraball Posted June 6, 2013 Share Posted June 6, 2013 Har nå planer om og starte med å lade selv, trenger alt. Noen som har tips til hvilket sett jeg bør kjøpe, har 9,3x62 og 6,5x55. Samt finnes det noen bra film på Youtube som gir det litt starthjelp mtp lading. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StianBB Posted June 6, 2013 Share Posted June 6, 2013 Denne har jeg sett noen ganger.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolverine67 Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Kjøp RCBS Rockchucker sett. Varer resten av livet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjornb Posted June 14, 2013 Share Posted June 14, 2013 Vanskelig å bomme med RCBS single stage til riflelading. Har selv RCBS Partner-pressa, litt lettere konstruksjon enn Rockchucker uten at det går ut over kvaliteten. Lader for 7 riflekalibere fra .223 til 45-70. Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vavlo Posted June 14, 2013 Share Posted June 14, 2013 Hornady har komplette sett til ca 4 lapper. Grei kvalitet etter min mening. Du trenger i tillegg verktøy(dier) for hvert kaliber. En ting jeg ville kjøpt i tillegg er ett sett med lodd for kontroll av vekta. Ladeboken anbefales på det sterkeste. Ellers er det flere tråder som ligger her inne som omhandler det du spør om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts