Centerklase Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 kanskje dumt spm men er det noen klubber som holder åpent i dag på denne helligdagen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilatad Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Kommer litt an på hvor i landet du bor da. Tror Støren PK har åpent som vanlig idag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Centerklase Posted May 20, 2013 Author Share Posted May 20, 2013 åja! selvfølgelig bor i østfold Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fengerlaus84 Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 er det ikke skyteforbud generelt i landet i dag da ?? er ikke det i kjellern min men Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger#44 Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Kan godt være at noe er åpent. Følgende er hentet fra lovdata: § 3. Helligdagsfred På helligdag fra kl 00 til kl 24 samt påske-, pinse- og julaften etter kl 16 skal det være helligdagsfred som ingen noe sted må forstyrre med utilbørlig larm. Og: § 2. Helligdager Følgende dager er helligdag: [...] i) annen pinsedag (første mandag etter første pinsedag). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilatad Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Hmm.. trodde det var åpent som vanlig, men da skal jeg iallefall sjekke før jeg reiser til stengt dør Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wheelgunner686 Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Klassisk tabbe å dra på banen 2. pinsedag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Vi har vært å peiset på på banen i dag. Du var en smule sent ute med tråden, vi varallerede på banen når du laget tråden. Hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Centerklase Posted May 21, 2013 Author Share Posted May 21, 2013 jaja sånn er det bare får vente til å skyte i morgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts