Jump to content

Åkrafjorden jakt - erfaringer


Anders

Recommended Posts

Hei

Noen kompiser lurer på å booke seg inn hos Åkrafjorden jakt. De har spurt om jeg vil være med. Siden ingen av kompisene er aktive på Kammeret tok jeg på meg å sjekke litt blant brukerne her :)

 

Er det mange her som har vært der de siste par årene?

Hva er deres generelle oppfatning av opplegget? Hvordan er bestanden i området pt?

Hva var det mest positive og det mest negative?

Skjøt og/eller så dere mye dyr?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ville heller satset på Sigve Sandvik! Her ordner du deg selv, får vist grenser og terreng så organiserer du jakta selv, kan velge bø jakt, posterings jakt eller drev jakt!

Har selv jaktet rådyrbukk hos han nå snart 9år på rad! Altid sett hjort når jeg har vert der:)

Du kan bo i alt fra telt til luksus leilighet!

Dyra er gjevnt over store!

Drar selv ned nå på bukkejakt i kveld ;)

 

Ps: han har egen Facebook side som han legger ut utallige filmer og bilder fra mange viltkameraer han har ute!

 

Ta kontakt om du vil ha mer info/referanse.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Spørs vel kanskje hva en er ute etter. Forrige skribent sier at hos Sandvik ordner en seg selv, men samtidig har han aldri sett hjort der. Det er jo ikke akkurat noen anbefaling, ettersom jeg oppfattet det som trådstarter ønsket hjortejakt.

 

Nå er ikke jeg noen hjorteekspert. Men jeg tror nok at skal du jakte et ukjent vilt, på et totalt ukjent sted, og over en veldig tidsbegrenset periode. Da bør du reise et sted der ting er tilrettelagt. Hvor noen forteller deg hvilken post som er bra, om det er sett dyr i området, osv.

 

Så vil vel også prisen variere. Du betaler for de tjenestene du ønsker. en seng ¨å sove i, og finne veien i terrenget selv vil selvsagt alltid være biligste løsning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...