Jump to content

Rulletekstene er helt håpløse!


gundergerson

Recommended Posts

Hei

 

Jeg går nesten utfra at noen andre må ha kommentert rulletekstene nederst på åpningssiden. Uten at jeg har funnet kommentarene.

Derfor: De går fryktelig sakte, så sakte at det er nesten håpløst å sitte å vente på hva som eventuelt dukker opp.

Det hele ligner mest på en fiks ide, og er ikke noe godt hjelpemiddel til å finne ut hva som rører seg på forumet.

Løsningen på Sluttstykke er mye bedre og mobiliserer potensielle deltakere på en langt bedre måte.

 

gundergerson

Link to comment
Share on other sites

Det har kommet en del meldinger i den retningen, og det blir diskutert andre løsninger.

Jeg kan anbefalle å prøve "vis siste innlegg" som ligger oppe til høyre på hovedsiden. Kanskje du vil synes det er en grei løsning.

For øyeblikket tror jeg de fleste som jobber med slikt pakker jaktsekken eller har noe julestri på gang så jeg kan ikke si noe om når det eventuellt blir avgjort noe om saken, men takk for innspillet.

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Løsningen på Sluttstykke er mye bedre og mobiliserer potensielle deltakere på en langt bedre måte.

 

det kommer det kommer det kommer det kommer det kommer det kommer det kommer det kommer.

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Jeg går nesten utfra at noen andre må ha kommentert rulletekstene nederst på åpningssiden. Uten at jeg har funnet kommentarene.

Derfor: De går fryktelig sakte, så sakte at det er nesten håpløst å sitte å vente på hva som eventuelt dukker opp.

Det hele ligner mest på en fiks ide, og er ikke noe godt hjelpemiddel til å finne ut hva som rører seg på forumet.

Løsningen på Sluttstykke er mye bedre og mobiliserer potensielle deltakere på en langt bedre måte.

 

gundergerson

 

Helt enig !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...