Jump to content

Grep til S&W N?


vingemutteren

Recommended Posts

Under fjorårets NM, ble original grepet til min 629 (Gummi) skamfert med kniv (finger grepene ble fjernet). Desverre viste modifikasjonen seg å gjøre rekylkontrollen enda mer fraværende.

 

Så nå lurer jeg på hvilke grep kammerbrukerne anbefaler til Magnumskyting med S&W 626 Classic? (Round but 6.5" løp).

 

Tenk gjerne på at jeg har Large hender med noe lang håndflate og fingre, om enn ikke tykke fingre.

 

Jeg har problemer med å få godt nok grep på 44'n, slik at den flytter seg vel mye i hånde for hvert skudd (Faktor rundt 320).

 

Gode råd er som kjent dyre, men jeg håper vi kan få til noen gode og rimelige råd her. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Modifiser det skamferte grepet med Sikaflex eller Tec-7 slik at det passer perfekt.

Om du renser godt og rubber litt sitter begge produktene som støpt.

Lag fingerriller, utsparinger og utforinger etter egen smak, skjær bort og legg på i så mange omganger du vil, bare du er tålmodig og lar sakene gjennomherde mellom hver omgang.

Har gjort det med grepet på feltrevolveren og det er en nytelse å skyte med noe som er tilpasset egen hand.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...