Jump to content

STI Edge - Innkjøringsproblemer ?


Think!

Recommended Posts

Jeg vet at noen som kjøpte STI Edge i .40sw for vel 2 år tilbake hadde innkjøringsproblemer. Er det noen som har kjøpet STI Edge i .40sw de siste 2 årene som vil dele sine erfaringer :?:

 

Jeg har konstruert min egen SVI med gunbuilder, men når en helt standard SVI til IPSC standard klassen koster kr 25000 + magasiner til en formue, så blir det nok bare et drømmeprosjekt.

Link to comment
Share on other sites

Kjøper du en ny STI eller SVI fra fabrikk må du påregne en tur til børsemaker før de fungerer 100%. I Norge betyr det IMHO en tur innom Bakern.

 

Kjøper du en SVI fra Flemming @ Capsicum (som er importør) får den en tur innom Bakern for sjekk før han sender den til deg så da slipper du å tenke på det.

Link to comment
Share on other sites

Min erfaring er at det ikke er nødvendig med en tur til Bakern(funksjoneringsmessig), men man må vel påberegne seg noen hundre skudd før den "har slitt" seg til

 

Har selv en STI Legend, den har jeg ikke gjort noe med(bortsett fra å Dremelere Slipe stopen) har ikke hatt noen våpenmessige feilfunksjoneringer. Har hatt ett magasin som har kranglet.

 

Men den skal også en tur til Bakern etter hvert, for avtrekksjobb. Hvis jeg ikke selger den før det...., og kjøper en USPSA double stack :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...