Jump to content

Beretta 686E sporting eller 682 GOLD E sporting


Animalhunter

Recommended Posts

686 E Sporting bør du finne brukt ned mot 10-13.000. Og vis du er ute etter ny, så må du nok ta en ringe runde å høre, da den visst er gått ut. Men vil tru du får en får mellom 15-17 ny, vis du finner en. Og det vil jeg tru du gjør.

Link to comment
Share on other sites

Har hatt både 686 og 682 og likte begge, jeg personlig merket ikke så mye forskjell prestasjons messig på skytinga. Utvendige choker og 300 g tyngre er 682.

Som nevnt tidligere, så kommer 692 nå, og vil tru du kan gjøre bra kjøp på på brukt 682. Dem tåler maaaange tusen skudd, så ville ikke hatt problemer med å kjøpe en brukt 682.

686'n brukte jeg på jakt i tillegg til bane, og det funka fint det, da jeg liker litt tyngre våpen. Så vis det er aktuelt å bruke på Jakt også, ville jeg nok gått får en 686, gjerne brukt da og. Dem kan du finne til bra priser, ned mot 10.000 vis man er heldig;)

Link to comment
Share on other sites

Blir nok helt sikkert 686 ja.. :)

Prøvde 4 på banen idag, 686, 682, Blaser f3 comp og Blaser F3 med ombygd tilpasset stokk..

 

Likte helt klart nr 4 best, men 85000 lapper bruker jeg ikke på ei hagle.

Nr 3 var også en god kandidat, men for dyr..

Så var det 686 og 692.. Tja, hipp som happ.. Så da går jeg nok for ei ny 686 så vet jeg hva jeg får!:)

 

Takk for hjelpen :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...