Jump to content

Åpningstider på Årvoll?


marius87

Recommended Posts

Her er all nødvendig kontaktinfo til Oslo Østre: http://www.dfs.no/Skytterlagssider/vike ... slo-ostre/" target="_blank" target="_blank" target="_blank

Der burde du finne svar :-)

 

Jepp:)

 

Men kan jeg som ikke er dfser komme på noe av dette?

Kan tipse om Nittedal Skytterlag. Det er ikke så lenge før de fyrer opp jegertreningene.

 

http://www.nskl.no

 

Ikke det at det er så kort vei dit, men jeg trives meget bedre der enn på Årvoll.

 

Er det ikke god stemning på årvoll?

 

Varpet er fint det, bare dumt med de fæle fotoboksene :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Stemningen er sikkert god på Årvoll, har bare vært der en gang.

Det er to grunner til at jeg ikke liker meg der. Det ene er at banen er så inne i satan innebygd med lange gater som man skyter i. Med det resultat at kruttrøyken ikke forsvinner, som igjen fører til at jeg får vondt i hue. Dette er jo laget for støydemping, så man kommer ikke utenom.

Den andre er at folk går jo pokkern meg ikke ut av standplassbua etter at de har skutt. Og det er ikke god plass der. Så vidt man kommer seg inn og ut med riflekofferten.

 

Dumt jeg ikke liker meg der, bor bare 1 km unna.

 

Men smaken er som baken, sikkert mange som finner den banen strålende!

 

Fotoboks ved Varingskollen, Åneby og Kaldbakken på vei fra Varpet, ingen på vei oppover. Husker du det går det greit :)

Link to comment
Share on other sites

Tror Propell var litt uheldig med tidspunktet den gangen han var der. Er ett rush rett før jakta, ellers er det ikke så folksomt.

 

Ett par "søte" historier derifra;

- Banen driftes av eldre DFS gubber. Var litt skeptisk til hvordan reaksjonen ville være da jeg tok med en mini 14. Med oppskytingsskive lengst mot høyre, ble det ikke så jeg skjøt med den likevel. Noe en DFS gubbe la merke til. Neste tirsdag sto han med ett stort glis da jeg kom på banen, i hånda hadde han en hylsefanger for halvauto. Hadde laget den selv hjemme.

- Glemte igjen min "smart telefon" Nokia N95. Karene trykket febrilsk på den for å finne noen de kunne ringe til for å si ifra at den lå igjen. Med store tekniske utfordringer klarte de på ett eller annet vis å ringe telefonenes egen telefonsvarer. Det var hysterisk morsomt å høre ett 5-10 min opptak med knoting, før de omsider bestemte seg for å ringe "fruen". Da jeg hentet telefonen senere, satt de og ventet på at jeg skulle komme. Den ene karen tilbydde seg å kjøre meg hjem..

Gode gamle karer.

 

Det som er kjedelig med banen.. er de pokkers elektonikk skivene. Papp er undervurdert.

Link to comment
Share on other sites

Stemningen er sikkert god på Årvoll, har bare vært der en gang.

Det er to grunner til at jeg ikke liker meg der. Det ene er at banen er så inne i satan innebygd med lange gater som man skyter i. Med det resultat at kruttrøyken ikke forsvinner, som igjen fører til at jeg får vondt i hue. Dette er jo laget for støydemping, så man kommer ikke utenom.

Den andre er at folk går jo pokkern meg ikke ut av standplassbua etter at de har skutt. Og det er ikke god plass der. Så vidt man kommer seg inn og ut med riflekofferten.

 

Dumt jeg ikke liker meg der, bor bare 1 km unna.

 

Men smaken er som baken, sikkert mange som finner den banen strålende!

 

Fotoboks ved Varingskollen, Åneby og Kaldbakken på vei fra Varpet, ingen på vei oppover. Husker du det går det greit :)

 

Hehe jaja er bare og prøve for min del:)

 

Kommer fra nittedal og bor på kalbakken, er bare kjipt med de F@ns boksene.

Godt det ikke ligger forbi stryken mot harestua med gjennomsnittsboksene sine..

 

MEN : Noen som vet om jeg som IKKE er medlem i DFS kan komme på de dagene de har oppført på terminlisten sin? gjelder de for mannen i gata?

 

Er ikke værre enn at jeg kan stikke bort , men er lettere og få svaret mens jeg passer på sofaen uten og måtte pakke med meg arsenalet for så å finne ut at det ble bomtur :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

MEN : Noen som vet om jeg som IKKE er medlem i DFS kan komme på de dagene de har oppført på terminlisten sin? gjelder de for mannen i gata?

 

Er ikke værre enn at jeg kan stikke bort , men er lettere og få svaret mens jeg passer på sofaen uten og måtte pakke med meg arsenalet for så å finne ut at det ble bomtur :mrgreen:

Det var liksom difor eg linka til heile kontaktinfoen for laget: mailadresse, telefonnummer til leiar etc... ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...