Jump to content

gammel salong


knut80

Recommended Posts

Ser ut som en gammel Toz fra USSR.

 

Takk for svar :D

Stor mulighet for at det stemmer, de var veldig like.

Våpenet har vært registrert på min mor siden Bestefar tok kvelden for noen år siden, men nå har jeg fått tatt jegerprøven å våpensøknadene er stemplet godkjent. Har akkurat vært hos henne nå å fikset papirarbeidet.

På våpenkortet hennes står det at det er en Weirauch, men jeg syntes ikke det virker riktig.

 

Mvh. Knut

Link to comment
Share on other sites

Ligner ikke mye på Toz. Gammel Weihrauch derimot........

takk for svar :D

Er ikke så lett dette her :forvirra:

har du noen peiling på hvordan Weihrauch det kan være? gått igjennom MANGE bilder på google å finner mange som er like. men de som ligner mest har mønster i grepet å det har ikke min.

 

Mvh. Knut

Link to comment
Share on other sites

dette er en gammel baikal salong.Vi hadde en slik salong på slakteriet jeg jobbet på.

 

Takk for svar :D

Hvis ikke jeg har misforstått er Baikal og Toz det samme. noen kaller de det ene og andre kaller de det andre.

Weihrauch‏en er også nesten helt lik, så de er ikke lett å skille.

Noe man ser i denne tråden :lol:

Jeg har sent en mail til Weihrauch‏ i Tyskland, med litt bilder. Da får jeg iallefall bekreftet eller avkreftet om det er en Weihrauch‏. Om det ikke er det kanskje de kan si hva det er.

 

Mvh. Knut

Link to comment
Share on other sites

Det bør jo stå noe på rifla en plass? Min sto dethvertfall klart og tydelig Toz 1966 Made in USSR på kassa rett over der løpet er gjenget inn i kassa.

hehe :oops:

Tok av sikte for å sjekke om det kanskje sto noe under det, å der sto det Weihrauch‏.

Jeg skulle ha gjort det med en gang, men jeg tenkte ikke på det.

Sorry folkens :roll:

 

Mvh. Knut

Link to comment
Share on other sites

Hehe da er jo saken klar da :mrgreen:

 

Lykketil med den gammle salongen da måtte den gi deg mye skyteglede fremover. :D

 

Takk for det :D

Jeg skal på banen i morgen å knuse noen duer, så da tar jeg med salongen også så jeg får skutt noen skudd. Det er greit å få bekrefta at salong funker som den skal for jeg tenkte jeg skulle dra på xxl etterpå å levere den inn for gjenging av løpet å kjøpe en A-Tec CMM 4 demper.

 

Mvh. Knut

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...