Jump to content

Norma URP og Norma 19


ComDiver

Recommended Posts

Er ladedataene på disse to krutt typene lik?

 

Ja og nei. Dei er i prinsippet produsert over same lesten, men Norma 19 er skytterlagskrut, som ikkje blir produsert med fast brennrate på tvers av lottar. Difor må du starte eit godt stykke under maks med skytterlagskrutet slik at du kjem innanfor.

 

Les denne tråden frå topp til botn: viewtopic.php?f=17&t=3234&p=

 

Eg ladar med skytterlagskrut sjølv utan offisiell ladetabell og tykkjer det går heilt fint, om du sjølv er i sterk tvil til at du kan gjera det trygt så..ja. Nok om det, du er sikkert eit oppegåande menneske.

 

e: sånn, fiksa lenke.

Link to comment
Share on other sites

Dette er tut & køyr. Sjekk nøye alt du gjer om ikkje du har ladd før (så klart har du alt lese Ladeboka tre-fire gonger, så du er godt førebudd okke som.)

 

Er ikke lett å lese noe som aldri kommer. Bestilte boken for 8 måneder siden. Har nå tilegnet meg kunnskap gjennom denne siden, utenlandske sider og den gamle ladeboken som biblioteket la ut. Men ja det er ikke akkurat rakett forskning :P....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
I så fall er det vel ladedata for den aktuelle lotten trykka på flaska, er det ikkje? Skal vera ladedata for 6,5x55 SKAN og 7,62x51/.308 Win.

 

N19 er ikke til 308w. N19 er først og fremst til 6.5x55, og det er bare det som står på boksen. Jeg har brukt n19 i 30.06sprg med veldig gode resultater. Skal man ha krutt til 308w så er det n11 som gjelder. Da får man også ladedat på boksen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...