Jump to content

Remington 700 heimesnekra stokk


Bergseten

Recommended Posts

Då har det seg sånn at i det siste har eg grubla på byrja eit prosjekt. For eg har gått og misunna alle desse mauser byggerane rundt om i dette flotte land.

 

NO!!! er det min tur begynte fyrst med mitt eige mauser prosjekt det er begynt og nærma seg slutten, men der er fortsatt litt igjen å gjere.

 

(Kan du lese om herhttp://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=38&t=83950)

 

Men for denne 17 åringen her var det ikkje nukk så då begynte eg eit prosjekt samstundes... Det å lage min eigen stokk til sjuhundra mi...

 

Eg som sikkert ein del andre Remington eigara kjøpte den då eg vart 16. Eg fekk den i ein bra pakke til 15 store lappar av konfirmasjons pengane. med dempar og kikkert.

 

etter børsa var i hus såg ho ut som dette.

 

rem_700_3.jpg

 

Det var ein av dei største dagane til no i mitt liv. FYRSTE RIFLE :overrasket:

 

men fant fort ut at den stokken med to-fot funkar inte bra :( . så allerede etter dei fyrste månadane av rifla i bruk byrja lysta på ein ny stokk.

 

Vurderte å kjøpe, såg på GRS og KKC, men i lommane til ein syttenåring er det ikkje mykje å grave etter.

 

så etter kvert auka lysta for å laga noke sjølv :? , men prosjektet vart ikkje starta før eg la fram forslaget til min morfar.

 

etter ein grundig diskusjon om jakt, våpen og trearbeid hadde han sagt seg villig til å ta seg av infellinga av låsekasse og løp. siden han har fire jaktrifler med heimelaga stokkar.... er det ein ting morfaren min ikkje er så er det ein TREneve.

 

( for dokke som ikkje talar godt norsk så er det ein bruka spikar samma om han skal laminere eller feste bjelkar i taket.)

 

Nå 2 måndar seinare er stokken komt frå min morfar i stavanger hit til lille nordfjord, der eg skal legge mine store bjørne labbar på dette tre emnet... :lol:

 

 

 

 

men her er emnet sån som det er i dag montert.

 

 

 

 

normal_20130315_212440.jpg

 

 

Ein god del pussing i gjenn men, eg skal verte ferdig før jakt. Med pussing og oljing. lova godt :smile:

 

normal_20130315_212450.jpg

 

 

normal_20130315_212713.jpg

 

skal komme med fleire bilder etter kvart som det er progresjon i prosjektet :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Då var det på tide med ei lita oppdatering.

 

Har no gjort stokken ferdige og om eg så må seie det sjølv så vart det jekla bra :winke1:

 

Eg har brukt store delar av påska til å pusse stokken, sia eg ikkje har lov til å stå på ski.( er nettopp ferdig med broten fot)

 

Eg har brukt dagen i dag til å olje stokken. som olje brukte eg Royal kjøkkenbenk olje.

Den gav ei fin litt lysebrun farge, og eg har ingen innvendingar på stokken.

 

Anna så har eg bestilt eit Vortex Strikfire som eg skal bruke på Rifla. Det er på veg i posten.

 

med raudpunkt sikte vege rifla Ca. 3,5 kg.

 

 

normal_20130328_170216.jpg

 

normal_20130328_170227.jpg

 

normal_20130328_170240.jpg

 

normal_20130328_170244.jpg

 

normal_20130328_170253.jpg

 

 

 

Sikte

528793071c63b8a37b5ef6aa3e7034b9-image.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Då er det ei stund sida sist eg skreiv noko i denne tråden.

i det siste har ting gått litt tregt, men eg har no fått gjort litt.

 

siden sist har eg montert på sikte og kan vell seie at prosjektet snart er ferdig.

 

 

normal_20130505_142301.jpg

 

sånn vart børsa sjåande ut etter at eg var ferdig med å montere allt. 8)

 

normal_20130406_171437.jpg

 

 

hadde og eit raudpunkt sikte montert, men fant ut at eg var bedre å skyte med kikkert og at kikkert passte betre til mitt område.

kikkerten som står på er ein Vortex viper pst 6-24x50 med EMBR-1 og FFP retikkel. godt kikkert

 

 

normal_20130505_142332-1.jpg

 

 

mangla litt arbeid på kolbekappa.

 

 

normal_20130505_142325-1.jpg

 

 

reimfesta har eg og skrudd i.

 

 

 

om eg må seie det sjølv så vart eg strålande fornøgd, når ein tar seg tida til å få det te. då vert det bra. eller kva meiner kammerfolket?

 

gledar meg til å reise på reinsjakt med den sjønnheita :D viss eg får løyve :|

 

 

skulle og hatt ein lavare montasje.

Link to comment
Share on other sites

Meget bra arbeid Bergseten :D Alltid inspirerende med prosjekter der en lager alt selv. Jeg regner du kommer igang med flere prosjekter på børsa di, en blir jo litt bitt av basillen når en først kommer igang :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

oppdatering. då har raudpunkten vorte bytta ut med eit Meopta sikte 7x56 med lys som eg fekk ein god pris på.

børsa har blitt lakkert med krylon kaki. vart eit lekkert utsjånad må eg seie.

 

normal_20131014_223654.jpg

 

børsa med ny kikkert og demper.

 

normal_20131014_223603.jpg

 

 

har ikkje lakert kikkert sikte.

 

normal_20131014_223727.jpg

 

 

normal_20131014_223748.jpg

 

kunne tenkt meg eit sett med lavare ringa så sikte kom litt lenge ned, men det går fint.

 

 

vidare så skal eg anskaffe meg ein DBM conversion. med AICS magsin.

denne børsa verte mitt svar på Ruger GSR.

vert kanskje ein GSR på meg seinare. :D

 

prestasjonanne til rifla med raudpunkten på og heimelaga ammo.

 

 

normal_DSC_0403.JPG

normal_DSC_0404.JPG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...