Jump to content

Noen som har lyst på gratis Geitekjøtt. Midt i Vestfold.


Wikingen

Recommended Posts

Som følge av et tragisk dødsfall i nabolaget er jeg forespurt om å avlive 4 tamgeiter. De er uregistrert og kan derfor egentlig ikke overdras til andre sånn helt uten videre.

Dersom noen ønsker geitekjøtt, eller levende geit for slakting, er det bare å si ifra i løpet av en dag eller to.

Jeg slakter IKKE geitene, jeg kun avliver dem, så slakting og partering må den som ønsker kjøttet fikse sjøl. :wink:

 

Send meg en PM her på kammeret eller send meg en SMS på ni-null-seks-tjueåtte-åtte-tjueen.

Link to comment
Share on other sites

Hei igjen.

Jeg må bare beklage til alle dere som var interessert i geitekjøttet, men mattilsynet vil helst at dyra skal destrueres, så da blir det slik. :(

Det dukker opp slike ting med ujevne mellomrom, så i og med at interessen var såpass stor for dette, skal jeg si ifra neste gang det dukker opp en mulighet til noe litt utenom det vanlige til matfatet. :winke1:

Neste gang skal jeg klarere ting i større grad før jeg legger det ut her. Beklager dette... :oops:

 

Ha en glittrende helg folkens. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...