Jump to content

SWFA SS HD 5-20x50 erfaringer?


smaug

Recommended Posts

Hei,

 

Noen som har erfaring med dette kikkertsiktet? Vurderer litt fram og tilbake hvilket sikte jeg skal ha til rent konkuranseformål i LH uten at det koster en arm og et par bein. Til jakt har jeg allerede en som koster en arm og et bein men trenger ikke det feteste på markedet for å delta i et par tre konkuranser i året føler jeg. Utstyret skal jo stå litt i stil til skytter nivået føler jeg :oops:

Vortex Viper PST er også et alternativ som også er noe billigere i utgangspunktet men det virker som SWFA sin SS har fått noe bedre kritikk enn Vortex. Finnes vel ingen forhandlere i Norge for SWFA så den må jeg sikkert kjøpe direkte fra statene.

SWFA SS HD 5-20x50 Tactical

Link to comment
Share on other sites

Er vel bare å få den sendt til jet carrier adressen min skulle jeg tro? Mye rart jeg har fått via de men klart, hvis en Vortex viper pst gjør samme nytte er det jo bare tull å bruke tid på det.

 

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

SWFA akstepterer ikke betaling fra andre kredittkortadresser enn amerikanske. Så selv om jetcarrier ordner forsendelsen vil du ikke få betale.

 

Enkleste er å få noen du kjenner i USA til å kjøpe fra SWFA og deretter sende til deg.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...