Jump to content

Kjøp av Våpen HH


sveinhelge

Recommended Posts

Tror jeg har svart på dette i 30 tidligere tråder med samme spørsmål :mrgreen::mrgreen:

 

Men, ja, fornøyd etter nå 130 handler

 

He he ,det høres bra ut.

 

Da vet du jo om det blir moms-toll osv!

 

Kjøper event nytt våpen derfra.Kjøpt tidligere bare i Norge,men Danskene har både Service å stooort utvalg :D

Link to comment
Share on other sites

HH har i det minste kundeservice og oppfølging. Kjøpte mitt første våpen derfra, dro ned å hentet det selv, fikk drop-in time til børsemaker for noen mindre endringer før jeg satte turen hjemover.

 

Sendte de Mail for knappe to timer siden vedr et annet våpen jeg er på jakt etter, og den er allerede besvart.

 

Kan absolutt anbefales.

Link to comment
Share on other sites

HH har i det minste kundeservice og oppfølging. Kjøpte mitt første våpen derfra, dro ned å hentet det selv, fikk drop-in time til børsemaker for noen mindre endringer før jeg satte turen hjemover.

 

Sendte de Mail for knappe to timer siden vedr et annet våpen jeg er på jakt etter, og den er allerede besvart.

 

Kan absolutt anbefales.

 

Service å svar må mail er viktig.Flere her i Norge som jeg har sendt mange mail til uten

 

å få svar i det hele tatt.Sender en mail til HH nå, så får vi se om jeg får svar :smile:

Link to comment
Share on other sites

Er som regel raske til å svare. Jeg handler med Jørgen og opplever ham som grundig og serviceminded.

Dansk mva på brukt får du IKKE refundert. Kun mva på nytt som det sies over her. HH er også villig til å sende hvis du ønsker dette. De ordner også eksportpapirer osv for deg- Jeg har gått glipp av ett kjempegodt tilbud engang fordi min mail havnet i spamfilteret deres. Ta en tlf etter en bestilling / forespørsel Tar ofte bare 8 - 10 min for å få bekreftet at de har mottatt og forstått mailen du har sendt.

Problemet kan bli større hvis du får feil på våpenet. Ett par jeg vet av kjøpte fire våpen, og ett av disse, en Feinwerkbau, var det endel plunder med. Da er det ikke like lett som om du hadde kjøpt "NORSKT" våpen.

 

Er egentlig ikke så mye å spare altid, men kan være verdt titten innom.

Stenvaag: GSP Expert 32 topp 9900kr

HH samme topp 7500kr

Stenvaag: Avtrekk GSP expert 2890kr

HH: Aftræk til Walther GSP Expert i 1.000 gram Pris 1.850

Jeg har oftest alikevel valgt å kjøpe "norske våpen" og bestilte to 357er i butikk her framfor å spare noen kroner.

Reise, mva og toll tar jo noe av gevinsten.

Link to comment
Share on other sites

Skal huske på å ringe etter mail er sendt til dem.(Pedro)

 

Tenker ikke så mye på om det er mye billigere,service og ikke minst utvalget av våpen :overrasket:

 

Ser etter Svartkrutt Revolver nå,og HH har 60-70 våpen på lager :smile: Gode å fine bilder+tekst gjør

 

at jeg kan se vært enkelt våpen.Sendt en mail,så ringer jeg etterpå om det er noe jeg lurer på.

 

(Sendt mail i dag så får vi se om dem svarer)Måtte derfor spørre her på Kammeret ang erfaringer med dem.

Link to comment
Share on other sites

Jørgen får endel mail(også norske) hver dag og selv om mailen din ikke går i fella, skal den og alle de andre fordeles og behandles. Av og til må han også kontakt leverandører før han kan svare på mailen.

Var på jakt etter ett originalsikte til min P210 og da jeg fikk vite prisen ble det uaktuelt og jeg begynte å se på andre levrandører. Da jeg på telefon foreslo ett Dawson sikte hadde han allerede svaret og fortalte at problemet var at flere amerikanske levrandører ikke gadd sende overseas. Prøvd dem allerede var da svaret. Forstår det slik at de har en tysk børsemaker der også så det står ikke på kompetansen.

Bra utvalg i våpen ja. Mye goodies.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...