Jump to content

Rimelig jomfruhagle/inngongshagle for prøving


Papi

Recommended Posts

Jaha, du MÅTTE berre gå innpå for å lese kva som EIGENTLEG stod her, gjorde ikje du....... :?::lol::twisted:

 

Okay, greia er at eg har ein kompis som nyleg tok jegarprøva, og fatta interesse for spesielt hagle, til småviltjakt, men mest av alt til leirdueskyting. Eg driv eindel med pistol, så då tok han det naturleg å spørje meg om hagle, noko eg faktisk ikkje har snyte peiling på, men så sleivkjefta som eg er, sa eg at eg kunne sjekke på nettet på eit forum eg var på, som hadde meir kompetanse enn meg.... Så joda, here goes.

 

Han fatta interesse for hagle, og spesielt leirdueskyting, men ynskjer ikkje å bruke utruleg mykje pengar før han veit om interessa vil vedvare. Om den ikkje gjer det, så ville han rett og slett selgje hagla etterpå. Men kva er rimelige alternativ? Pumpe, halvauto, og o/u er av interesse, sideliggjar likte han ikkje utsjånaden på, rett og slett. Så tanken er at han får nokre anbefalingar, og omtrentleg prisleie på desse, så han kan studere, for så å fare på bana og sjå om nokon har desse, så han kan i det minste prøve å halde i dei. Prisleie han tenkjer på var vel mellom 2500 til 6000, for eit bruksjarn.. Han køyrer ein høg pickup som kjem seg fram, framfor ein classy tyskar, for å sei det slik.

 

På forhand, takk for all hjelp.. Han (og eg) vil setje stor pris på det!

 

EDIT: Gløymde HEILT å nevne at han er soldat av yrke, så våpenhandteringsmessige anliggender er ingen problem. Greia er vel berre at han såvidt berre har fått klådd på ein hagle til no... :mrgreen:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Han trenger en O/U, disse har gjerne automatisk sikring(sikrer våpenet når det brytes) Styr unna pumper uansett og halvauto dersom du er fersk. Plenty å velge mellom i den kategorien.

Minimums kravet bør være utskiftbare choker (Foran) Skal han jakte er det greit med 76mm kammer. løpslenge er smaksak 71cm er ansett som standard for jaktvåpen, 76cm som trend for lerduer.

 

Finn en som passer evt innstaler kolbeforhøyer for tilpassning.

 

 

 

-L-

Link to comment
Share on other sites

Star Baikal er det første som slår meg. Billige, tåler det meste, virker støtt. Minus med de er de er enda billigere brukte(kanskje kjøpe en brukt?), stygge som faen og tilpassninger er så som så.

 

Men de er perfekte til den som vil skyte og teste ut om haglejakt og lerdueskyting er tingen.

 

Ellers finnes det mye dyrere(bedre?) våpen du kan få i den prisklassen om han kjøper brukt.

Link to comment
Share on other sites

smaken er som baken. jeg begynte å jakte med halvauto og sa til meg selv at neste halge jeg kjøper skal være OU slik at jeg kan velge chocker. etterhvert fant jeg ut at med 1/4 chocke så funket det på 90% av alle skuddsjanser. prøvde noen OU og syntes rekylen på halvautoen var så mye mer behagelig at når jeg skulle ha ny ble det en ny halvauto med 66cm løpslengde. så det ble en liten lett hagle med fin rekyl som svelger 89 patroner, kjempefornøyd med mitt valg. det med autosikring er en vanesak, når jeg går å jakter sjekker jeg at våpenet er sikkret hele tiden for å forsikkre meg at det er sikkret og stoler ikke på at våpenet ordner opp selv.

men vil anbefale å kjøpe brukt og ikke pumpehagle. det er mange gode brukthagler der ute som er et bra førstevåpen. lanber, gytorp og silma kan være greie begynner våpen, men er og mulig å finne litt eldre kvalitetsvåpen ned mot den prisen.

Link to comment
Share on other sites

Kva andre hagler i denne "rimelige" kategorien finst det, som duger?

 

Og eit kuriøst spørsmål frå mi side; er det nokon grunn til at ein "må" starte med ein o/u om ein er fersk i gamet? O/U er vel mykje det simplaste og greiaste å ha med å gjere, men ka er det som gjer halvauto og pumpehagle mindre eigna for ferske haglebrukarar? :)

Link to comment
Share on other sites

O/U er billigst, kort og greit. Prisen er lav for nye russiske, tyrkiske og noen spanske hagler. Bruktmarkedet for disse er koselig for kjøper.

 

Halvauto og pumpe er ikke like "idiotsikre" som brekkhagler og det er tydeligere at det foregår mekaniske ting der. For noen later det til at for mange bevegelige deler forringer det estetiske i hagleskyting. Hva denne estetikken skulle bestå i, må du spørre andre enn meg om. Det første punktet er en treningssak og det andre en personlig sak.

Kameraten din gjør kanskje lurt i å få prøvd ulike våpen før han løper ut og kjøper etter anbefalingene til en pistolskytter og en annonym gjeng på Internett :) .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...