Jump to content

Villsvinjakt


Erik Sjon

Recommended Posts

  • 5 weeks later...
og mye gris på alle 40 postene...
Du er sikkert ung og fremadstormende, men det spørs om du ikke har plumpet uti propagandamyra til Halvard nå :lol:

 

Spøk til side, slike påstander er det som oftest skaper misfornøyde (villsvin-) jegere. Mange føler at de er lovet gull og grønne skoger ved å velge den ene eller andre utleieren, men faktum er at det er ingen som kan love noe som helst. Det er mange villsvinjegere som har vært hos Halita og andre steder uten å se en eneste gris, så garantier finnes ikke. Halita Jakt er like bra som andre steder, men det er ikke noe bedre. At Halvard og Anita er trivelige mennesker hersker ingen tvil...

Link to comment
Share on other sites

Vel, jeg kan ta det som et komplement he he. Er hverken ung eller fremadstormende.. Men, gris så vi nok av.. Vi var 4stk som dro over, noen av oss har jaktet flere andre steder. Og dommen var at det ble sett mer og større gris i dette terrenget enn i tidligere plasser. Om vi hadde dritflaks er vel mulig, men lite trolig.. Lite propaganda egentlig, da Halvard var ganske stresset med en serie hendelser, som knekte biler, valping osv når vi var der. Men oppfølgningen var alikevel topp, og jeg antar du også kan gå god for at losjeringa er av høyt nivå.. Det er gods i sveariket med langt værre soveplasser og mindre gris.. Selvfølgelig er grisen mobil, og man kan være uheldig. Den ser jeg.. Men tålmodighet og stillhet er vel også et par nøkkelord. Jakta har aldri noen garantier, for hvem vil vel stå i hegn å skyte i en dyrehage?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...