Jump to content

Teste praktisk?


mikkimikk87

Recommended Posts

Er det noe sted her på østlandet det er mulig å få prøvd ut praktisk skyting før jeg svir av 2500 kr på kurs på noe jeg kanskje ikke liker?

 

Det å skyte praktisk har jeg hatt lyst til å prøve relativt lenge men som sagt, er ikke hypp på å kaste bort 2500 ++++ på kurs på noe jeg ikke liker kanskje:)

 

 

altså trenger ikke å løpe rundt på banen jeg altså, kan stå rolig å teste hvordan det er å skyte på blinker på varierende hold.

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Vil anbefale å ta turen innom wintercup i OKTS hula neste søndag for å ta en titt.

 

Eventuelt i Moss 2 uker etter.

 

Praktisk skyting er mer enn skyte på varierte hold. Du har bevegelse, svingere+bevegelige skiver, stål, skyteavstander fra 1-40 meter. Alt er utfordrene og artig. Garantert at du ikke blir skuffet.

 

I tillegg kan du skyte steel challenge (veldig artig når du får teken på det) og sivilpistol( praktisk med compaktpistoler/revolver).

 

Skulle gjerne invitert til en prøve dag men er dessverre okkupert med en smårolling på fridagene utenom stevner.

Link to comment
Share on other sites

Bjørkelangen er 40min øst for Lillestrøm.

 

Okts hula ligger på st hans haugen i Oslo. Oslo kommunale tjenestemenn skytterlag står det for.

 

Kan hende de er skeptiske til å la deg prøve fullt ut p.g.a forsikringer etc. Du må være medlem av forbundet for å være dekket av forsikringen hvis noe skjer, og før du kan bli medlem i forbundet må du ha bestått kurset.

 

Men å få stå stille å prøve litt varierte mål og uten trekk fra hylster ser jeg ingen skade i.

Link to comment
Share on other sites

....Du må være medlem av forbundet for å være dekket av forsikringen hvis noe skjer, og før du kan bli medlem i forbundet må du ha bestått kurset.

 

Frå 1.1.2013 må du vere medlem i klubb OG forbund før du startar på kurset.

 

Hei

 

Har sittet og bladd nfps.no for å finne info om dette, men kunne ikke finne det. Kan du/dere sende meg i riktig retning. Skulle gjerne hatt noe offisiell informasjon.

 

Mvh Jan

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...