Jump to content

45 acp tønne til ruger vaquero?


sablahedning

Recommended Posts

heisann^^ (mitt første inlegg her på forumet;)

 

vet noen om det er mulig å oppdrive ei 45acp tønne til min nyelig ervervede ruger vaquero?

revolveren er produsert i 1994 så altså ikkje ein new vaquero, handla ammo for første gang

til kosejenta mi i dag og fant ut att detta fort kan bli dyrt, så jeg kunne ha tengt meg ei acp tønne for å vere litt

snillere med lommeboka :overrasket:

Link to comment
Share on other sites

Hei! Søkte på forum, og det ser ut som man får en convertible-tønne til Vaquero i .45 ACP. (485 Dollars) Leser videre at de først bare kom i stainless-utgaven, men at Ruger nå har begynt å sende ut også i blånert. Noen påstår at man ved å sette inn en ACP-tønne, får man kun single action, men satte meg ikke veldig inn i det. Men vent på svar fra andre her som helt sikkert vet mer enn meg om dette - men et lite utgangs-spørsmål for presiseringens skyld, må være om det da er slik at du lader 45 ACP selv? Det er (for) dyrt å kjøpe fabrikk-ammo til acp'en også, men det spørs jo hvor mye du skyter.

 

http://thefiringline.com/forums/showthread.php?t=52263

 

Mvh!

Link to comment
Share on other sites

45colt er ikke akkurat et kaliber det bugner med ammo til her på berget. Blykuler fra f.eks clarry haglund er billig, og nye hylser til 45 colt ekke så dyrt det heller,de varer tilsynelatende lenge også. 45 acp hører jo ikke hjemme i denne flotte revolvern :D den skal brukes i noe annet artig som kalles 1911

Kort oppsummert kjøp ladepresse :D

Link to comment
Share on other sites

Solgte èn av mine Vaq`er med ekstra .45 LC tønne.

Den var blånert.

 

En tunet fin revolver - som ikke var skutt noe særlig.

 

Og hadde brukt tid og penger til å finne den optimale cowboyladningen - og ikke minst jaktladningen.

 

Et nydelig rosewoodskjefte - var det også på den.

 

Den ble solgt for 3 lapper :roll:

 

Det er dårlige priser på våpen for tiden.

 

 

Så en tønne - kan jo ikke være verdt mye :wink:

Link to comment
Share on other sites

Solgte èn av mine Vaq`er med ekstra .45 LC tønne.

Den var blånert.

 

En tunet fin revolver - som ikke var skutt noe særlig.

 

Og hadde brukt tid og penger til å finne den optimale cowboyladningen - og ikke minst jaktladningen.

 

Et nydelig rosewoodskjefte - var det også på den.

 

Den ble solgt for 3 lapper :roll:

 

Det er dårlige priser på våpen for tiden.

 

 

Så en tønne - kan jo ikke være verdt mye :wink:

 

tipper den heldiggrisen som fikk den for 3 laken var rimelig fornøyd med handelen ja :overrasket:

Link to comment
Share on other sites

tror du denna støpeforma lager bra nok kuler http://www.midway.no/epages/MidwayNorge ... 14141C220B" target="_blank" target="_blank

eller burde eg satse på ei anna form , så att dei hadde ei form der til 300 grain kuler eller blir det for mye igjen?denna forma lager 300 grain http://www.midway.no/epages/MidwayNorge ... 14141C2259" target="_blank

 

skal jeg delta i magnum 2 så må eg vel ha noen lådd av noen kuler?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...