Jump to content

Våpensmed som mekker Sig-Sauer?


willyandre

Recommended Posts

Har søkt litt frem og tilbake på Kammeret og prøvd et par e-poster til forhandlere av sorten, men sitter ikke igjen med fornuftige svar.

 

Er det noen som kjenner til en våpensmed som kan gjøre det jeg mistenker er en svært enkel jobb på en P226? Har noen sikter som i utgangspunktet skal være no-gunsmith installasjon, men ikke i h... om jeg får av fabrikksiktene :P

Ifølge brukermanualen skal det være mulig å justere dem med messingdor og en hammer, men ikke pokker om de flytter seg en mikrometer engang. Tør ikke ta for hardt i med grov redskap heller...

Link to comment
Share on other sites

Heisann.

 

Jeg hadde en P226 og var i samme situasjon som deg. Endte opp med å kjøpe en "sight adjustment tool" via midway.no - (produktnummer 352499). Ser ut som om du kan spare noen kroner på å kjøpe den på andre siden av dammen....

 

Mvh,

Hovde

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da har Brownells bekreftet at greiene er sendt. Så får man håpe på at tullvesenet har en slepphendt dag, slik at man slipper å tolle, momse og andre fordyrende greier.

 

... er jo bra irriterende at de skal ha betalt for å ta betalt. Latterlig at man må ut med 150 kroner i gebyr for å betale 200 kroner i moms :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...