Jump to content

Var på banen igår og ble litt overrasket


kenneth32

Recommended Posts

Jeg fikk tak i en god del ammo til min 6.5x55 gjennom en her inne(tusen hjertelig takk til deg)

 

Dette var vanlig krag ammo og en del 10.3 gram jaktammo av ukjent opphav.

 

Så til spm. mitt....Disse gikk ca. 10 cm. til venstre, men perfekt høyde. Da jeg la siktet litt til høyre(i kanten der det er svart og hvitt), så skøyt jeg 3 innertiere og og 2 tette 10'ere. Alt på frihånd. Skøyt 20 skudd totalt igår.

 

Grunnen til at jeg ikke skrudde på kikkerten er fordi den er skutt inn med min vanlige treningsammo og jaktammo(og den gikk jo midt i på de tre siste treningene, med begge ammoene.), men nå begynner jeg jaggu å tvile. Synd jeg ikke hadde med meg litt av den vanlige jaktammo'n, så jeg fikk testa, for nå sitter jeg her med 1000 spm. istedet :(

 

Har kikkerten min ugjort seg, eller er det jeg som er problemet, tru, eller kan det være ammoen :oops::shock:

 

Det skal sies at det blåste ikke heller, og det var på 100 meter.

Link to comment
Share on other sites

Det høres betryggende ut, Flashman 8)

 

For å være helt sikker, så har jeg tenkt å ta et par smeller med den vanlige jaktammoen min da jeg skal på banen igjen på mandag.

 

Men den jaktammoen som jeg fikk tak i sammen med krag ammoen gikk jævlig stabilt og bra, men som sagt litt til venstre. Så kanskje jeg begynner å bruke den på jakt da jeg er tom for den vanlige ammo'n. Fikk jo pokker meg nesten 70 skudd av den + 50 krag helmantel treningsammo til 475,- inkl. frakt. Kunne jo ikke takke nei til et sånt tilbud :D8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...