Jump to content

Fersk jeger.


Satwalker

Recommended Posts

Hei alle sammen. Endelig tatt jegerprøve.

Er det noen der ute som ikke har ryddet i et eller annet skap på lenge og har overflødige våpen?

Var på utkikk etter en Tikka T3 lite stainless 6,5x55.

Er også ute etter en demper A Tec og Zeiss Victory HT Med lys.

Kjøpes også hver for seg.

Ta gjerne kontakt via mail bj-sande@online.no eller 46843303

På forhånd takk.

Link to comment
Share on other sites

Var ikke klar over at den var så ny på markedet. Har søkt rundt om på ebay og google uten særlig gode resultat.

Får ta en ringerunde. Er Zeiss Victory ht 2,2-10-50 så bra som enkelte hevder, eller er det andre rimeligere som er like bra?

Geværet får komme i første rekke.

 

Takker for svar

Link to comment
Share on other sites

Vel, jeg har en Tikke t3 lite stainless til salg.

 

På denne har jeg byttet ut boltmuffa, fra den originale i plast (en ubrukelig drittdel) til den langt bedre i stål.

Den er gjenget for lyddemper, og med på salget følger en fullstendig ubrukt a-tec maxim.

 

Børsa har gått drøye 200 skudd totalt.

 

Det eneste som kanskje drar litt ned er at den er blitt duracoatet, og gråfargen er ikke så veldig fin. Det du kan gjøre hvis du eventuelt er interessert i å kjøpe, men ikke er interessert i å beholde den i samme farge er å få stokken og løpet glassblåst, eller eventuelt duracoate den i en annen farge. Duracoat er jo holdbart og hjelper jo på å beskytte våpenet fra rust :)

 

I tillegg kan jeg slenge med et par optilock ringer og baser til 30mm mellomrør, en veldig god (og forholdsvis dyr!) montasje.

 

Med børsa følger det 2 magasiner, et 3-skudds og et 5-skudds.

 

Prisen på "pakka" er 7 k, tviler på at du kan få noen bedre deal hos en forhandler hvert fall.

 

Er du interessert så ta kontakt i tråden, på pm eller mail.

 

stian.giaver@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...