Jump to content

snart hull i Hausken dempern min? MASSE ROS TIL HAUSKEN


martinJ

Recommended Posts

Grunnet rasling i dempern min (Hausken standard for 223 / 222) besluttet jeg idag å åpne den for å få ut bøsset.

er noe bøss i dempern, den er ellers overaskende ren inni (noe sot men på ingen måte gjengrodd) i bakkant ved innfesting er det dog blitt 3 groper, en ved første "vegg" og de to andre litt lenger bak, de to bakerste målte jeg med skyvelære til å være 0,8 og 1,2mm dype (kanskje ikke beste måten å måle slikt på, men det jeg har for hånden). Hva kan dette komme av ?? Jeg har alltid blåst i dempern etter skyting, og den er aldri blitt oppbevart på børsa, har tatt den av og satt den utenfor skapet etter hver bruk, dempern har gått maks 500 skudd fra den ble kjøpt ny, og nå med disse tæringene tror jeg ikke jeg vil bruke den mer........

 

Edit: Fikk idag telefon fra Hausken som hadde motatt min demper (sendt i midten av forrige uke) og han skulle bytte innmat i demperen og sende den i retur iløp av dagen/morgendagen, vederlagsfritt. God service og rask tilbakemelding! Slikt fortjener ros.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Min Hausken har over 10 tusen smell gjennom seg, og er like fin. Sendte den til Hausken i fjor for å korte den inn og fikk nytt ytterrør på kjøpet. Alt var gratis. Så i mine øyne er ikke en Hausken demper en forbruksvare. Da gjør du noe galt.

 

Sent fra min alltid strømtomme Galaxy Note.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...