Jump to content

Skytebaner i Rogaland


KydeX

Recommended Posts

Vi kommer til å arrangere "Jegertrening" på Rennesøy til vinteren. I første omgang et prøveprosjekt som vil bli gjennomført over 4 lørdager. Skyting på dyrefigur på 100 og 200m bane. Liggende, sittende og stående skyting. 4 baner med totalt 12 standplasser.

 

Blir prosjektet en suksess vil vi utvide tilbudet vinteren etter.

Link to comment
Share on other sites

Det har jeg fått med meg, og har nok tenkt meg ned dit etterhvert for å skyte langhold. Nå har jeg nettopp kjøpt ny rifle da, så jeg hadde trengt litt tid på 100/200 meter for å teste ut utstyr og ladninger først.

 

Også blir det en smule langt til Sokndal da jeg bor i Sandnes, så jeg kan ikke ned dit hver lørdag. Da blir nok ikke min bedre halvdel helt fornøyd :)

Link to comment
Share on other sites

Sokendal er ikke så langt da:) De fleste er fra område jæren så det er altids noen og ta fylle med ned:) Selv er jeg fra klepp:)

Det er blinker på ca par og 90m før det kommet et vann og neste blir 300m.. Min bedre halvdel synes det er greit og bli kvitt meg i noen timer sånn av og te:) hehe

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer til å arrangere "Jegertrening" på Rennesøy til vinteren. I første omgang et prøveprosjekt som vil bli gjennomført over 4 lørdager. Skyting på dyrefigur på 100 og 200m bane. Liggende, sittende og stående skyting. 4 baner med totalt 12 standplasser.

 

Blir prosjektet en suksess vil vi utvide tilbudet vinteren etter.

 

Bra tilltak :) dette må du informere mer om når ting sjer:) Jeg er er med:D

Link to comment
Share on other sites

Sokendal er ikke så langt da:) De fleste er fra område jæren så det er altids noen og ta fylle med ned:) Selv er jeg fra klepp:)

Det er blinker på ca par og 90m før det kommet et vann og neste blir 300m.. Min bedre halvdel synes det er greit og bli kvitt meg i noen timer sånn av og te:) hehe

Er det da mulighet for å skyte papp og få justert seg inn skikkelig?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...