Jump to content

Tikka T3 KRG vs Roedale?


KydeX

Recommended Posts

Hei.

 

Har etterhvert tenkt å sette på en annen stokk på min Tikka T3 Tactical.

 

Har sett meg ut enten KRG Whiskey 3 eller Roedale Precision RCS II.

 

Er det noen som har erfaringer med en eller begge?

 

Det er også lov til å komme med kvalifisert/ukvalifisert gjetning og synsing :)

Link to comment
Share on other sites

Begge to er sikkert bra men ville pr.idag valgt whiskey

chassiset.

 

Hvorfor? Fordi jeg har et Roedale chassis i bestilling som jeg bestillte i desember i fjor (2011) og som jeg enda ikke har fått,det siste nå er at de skal monteres og sendes ut i uke 42/43. :shock:

 

Før jeg bestillte det ble jeg lovet en leveringstid på 8-10 uker og det er jo gått litt over for å si det sånn :trist:

 

Jeg bestillte og betalte med en gang som jeg alltid gjør,men det beste er vel bare å bestille og betale når det er ferdig,da må de levere for å få betalt.

 

Ellers så tror jeg vertebrae.no har/selger whiskey chassiset,og de er dønn seriøse.

 

Så hvorfor avbestiller jeg ikke bare roedale chasisset?

Vel,ren stahet og litt forbannelse da jeg har hatt et par krangler med Pete lincoln (som er stor og sleip i kjeften) og som lover ting han vet han ikke kan holde .

 

En annen del av det er at det er en aics clone,og accuracy stokker passer meg veldig godt.

 

Et godt tips er å søke litt rundt på f.eks sider som snipers hide,søk på roedale precision e.l og du vil finne noe der,blant annet en som har ventet i over 1.5 år på stokken sin.

mvh. :D

 

PS:Har selv en Tikka T3 super varmint i 6,5+55

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...