Jump to content

Ny kniv.


Berserk-kniv

Recommended Posts

Ser det blir lagt ut så mange flotte kniver her for tiden, at jeg ble litt mer ivrig på å gi litt lyd fra meg jeg også.

Jeg holder på med noen kniver til som er av stabilisert tre, men jeg har ikke fått polert de, siden jeg ikke bor der hvor jeg har mesteparten av utstyret. Også sliter jeg med å få brukbare bilder...

Jeg kan jo starte med denne da, som ikke er oljet enda, bare fuktet litt så jeg får frem litt av spillet i treet.

Masurbjørk, sølvtinn og afzelia i skaftet.

Blad av Kent Andersson.

2q39ab4.jpg

 

-Berserk

Link to comment
Share on other sites

Takk folkens. Setter stor pris på det!

Har ikke fått laget sliren nei. Har ikke mer lær for øyeblikket. Har endel kniver som venter på slire nå.. Utsetter og utsetter, siden jeg ikke er særlig flink til å sy enda. Flere stykker venter på polering også siden jeg ikke har utstyret til det her på skolen.

Dette er den dyreste kniven jeg har lagd. Så har noen tips til prissettingsområder så må dere gjerne sende meg en PM. De fleste knivene jeg har lagd ligger i en skuff.

Link to comment
Share on other sites

Den siste er virkelig vakker :smile: Når du lager skaftet i mammuttann må dette nødvendigvis bli en dyr kniv . Bladet ligg også på en bra kostnad . Regner med at du har betalt ca. 13 - 1500 ,- bare for skaftmatrialet , så det sier seg selv at kniven må bli bra dyr . Men så ble han spesiellt vakker også da :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...