Jump to content

Bruktpris på XL650


freezingduck

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en XL650 for å lade 9mm til praktisk.

Har sendt mail til de tre billigste plassene jeg vet om som leverer XL 650, og pris komplett oppsatt for 9mm med hylsemater, strong mount, alu handle, powder check, osv er fra 9500-10.500 ferdig levert.

 

Kom over en som skulle selge sin XL650 komplett for 9mm, 40s&w og .223.

 

Kommer sikkert til å skyte disse kalibrene i fremtiden, så det er jo forsåvidt greit.

Det som er, er at det følger også med hylse tumbler, skyvelær og annet såtteri for sikkert 3.000kr som jeg har fra før.

 

Siden det ikke er alu handle og strong mount på denne pressa, samt at jeg ikke har mulighet til å se på den, så tenkte jeg at jeg skulle by rundt 6.000 for dette, som er ca halv pris av nypris.

 

Er dette en grei pris?

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er snakk om komplette toolhead med kruttmål og carbid-dier for alle tre kalibre så hadde ikke jeg solgt min 650 for 6000 kr. Jeg har nettopp kjøpt inn det jeg trengte for å lade 223 på min 650 og havnet rundt 3000 kroner for hele rubben.

Med tre komplette kit som kansje følger med pressen du ser på så er det utstyr for 9000 kroner, pluss pressen osv... En hylsetrommel er jo noen kroner det og. Regn over hva det han selger koster og ikke ta med ting du har i fra før i regnestykket. Regn med å få sjokk.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...