Jump to content

Er det vanskelig å bytte løp på en Smith & Wesson j-frame?


tiders

Recommended Posts

Jeg har en mann med ferdig ormede emner og alt. Han har dreiet ned og bygget om for felles venner med godt hell, så jeg stoler på ham. Tanken min var først å kjøpe et standard løp, og gi dette sammen med revolver til børsemaker. Det burde jo bli billigere enn å få mannen til å bruke timer på å dreie ned et emne. Pluss at det ville passe lettere i standardhylstre etc.

 

Jeg forutsatte at jeg måtte søke om ekstra løp, men trodde kanskje standard løp var hyllevare hos feks Midway (Jeg vet deres hyller ligger i USA.)

 

Dersom det utgjør noen forskjell snakker jeg om en stål j frame.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Uansett hva du gjør ,så ikke fall for fristelsen til å sette fast løpet i en skruestikke , med mellomlegg, for så å sette et hammerskaft av tre i sylideråpningen og så forsøke å skru løpet av slik det var anbefalt i et våpentidsskrift før i tiden.. Dersom det sitter fast nok kan rammen vris . Løpet må spennes fast i aluminiumsbakker i skruestikke , eller lignende . Det samme med innfestningen på rammen der gjengene er ,med egnet verktøy for å løsne.

 

Disse bakkene kan lages ved å grovbearbeide aluminium og så støpe epoxy i tillegg. Husk slippmiddel på våpendelene , voks

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...