Jump to content

Tjena..


Vortex01

Recommended Posts

Heisann,

 

Etter mye smugtitting, gikk jeg for en stund tilbake det store skrittet med å melde meg inn.(mener jeg ikke har sagt "hei" til alle enda..)

Er en ivrig "kamrer", men glemmer seff å logge meg inn hele tiden.

 

Kort om meg:

 

Trondheim er byen. Jonsvannet og Leksdalen skytefelt. Kjenner Tika ganske så greit, og prøver å spille på hans erfaring når jeg møter spm. (ikke sant Jørgen?) :winke1:

Jakt er jo en selvfølge, men liker å skyte på det jeg selv definerer som langt hold. (400+m)

Ellers går det i .308 (har vel satt meg som mål å finne den rette ladningen etterhvert, men foreløpig blir det å få finjustert Vortex PSTn da jeg bruker en god gammel Brno jeg fikk slengt etter meg 8) men som går mye bedre nå etter en egenprodusert,skreddersydd og justerbar kolbeforhøyer kom på plass) (<- phuu.. lang og tung setning)

Ellers blir det jo og noe skyting med "tyngre" kaliber iløpet av ett år :D , 5.56 og 9mm

 

Kommer sikkert til å holde meg mest til "Langholdskammeret" , men titter jo på det meste. 8)

 

Kan sikkert bidra med litt jeg og etterhvert, men det finnes jo så mye kunnskap rundt på kammeret at nesten alt kan vel besvares ved et søk.

 

Stig

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...