Jump to content

Overtrykk i ****-ammo?


H.K.

Recommended Posts

Ein kamerat fortalde i dag om ei utriveleg oppleving på skytebanen. Han hadde kjøpt inn fabrikkny ammo frå **** i 7mm Rem mag. Han skaut eitt skot og måtte slå opp sluttstykket. Hylsebotnen var så utvida at hetta datt ut! Han rekna med det måtte vera noko feil med skotet og skaut eitt til (!), med same resultat. Han prøvde etterpå med andre fabrikkskot og heimeladd, men dei oppførte seg normalt.

 

Eg har ikkje sett hylser eller ammopakke, og kjem med fleire opplysningar når eg veit meir. Spørsmålet er: er det fleire som har opplevd/hørt om noko liknande - t.d. eit feilladd parti? Kan det eventuelt vera noko som har liggi for lenge og for tørt i butikken?

 

I tilfelle dette kjem av noko fabrikken er uskuldig i har eg anonymisert fabrikken, men dei som veit noko om overtrykk i fabrikkammo (helst i 7mm Rem) kan sende ein PM.

Link to comment
Share on other sites

Burde vel kanskje navngi både fabrikat og lotnr i tilfelle det fins flere her på forumet som har samme parti vel?

 

BB John

 

Er forsåvidt enig i det, men no veit eg berre fabrikk og ikkje lotnr. Pakka var kjøpt for ei tid sidan, og difor rekna eg med fleire hadde vore borti noko liknande viss det var snakk om ein lot med feil. Som eg skreiv i første innlegg er eg open for at det kan ha skjedd noko fabrikken er uskuldig i, og då meiner eg det er urimeleg å henge dei ut her.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville tatt kontakt direkte med produsent/importør og oppgitt type og lotnr. Da bør du få svar på om det er noe galt. Jeg antar også produsenten er interessert i å få tilbakemeldinger på ting som ikke fungerer som de skal, særlig når det går på sikkerheten løs. Antar du da får ny ammo (har hvertfall gått greit når det gjelder de nordiske merkene). Men gå som sagt direkte på importør/produsent, siden mange butikker ikke nødvendigvis vet nok om dette (særlig ikke hvis de selger en pakke som trolig burde vært trekt tilbake).

 

I tillegg kan det være greit å tipse sjappa som solgte deg ammoen, hvis det viser seg at det er noe feil med den, slik at de ikke selger mer av samme lot.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...