Jump to content

Norrøna Finnskogen vs Harkila Tolga


Jegerfrøken

Recommended Posts

Selv har jeg Norrøna Finnskogen, og jeg er veldig godt fornøyd. Den er veldig god å ha på, den er slitesterk og den tåler mye vær og vind, og den er selvsagt lydløs. Nå vet jeg ikke hvordan Härkila Tolga er, men kjøper du Finnskogen-buksa, blir du garantert fornøyd. Jeg bruker den både når jeg går med hund og når jeg sitter på post.

Link to comment
Share on other sites

2 bra dresser dette, så her må smak og behag avgjøre. Har selv Finnskogen og er godt fornøyd med min. Driver med hjortejakt, og da må en ha så myk og lydløse plagg som mulig, å det er Finnskogen. Hadde jeg drevet en annen jakt, feks reinsjakt på høyfjellet hadde jeg valgt en annen dress ala Dovre eller Recon.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har Finnskogen selv og er stort sett fornøyd, men det jeg synes er dårlig er borrelås som er fremovervendt for å stramme rundt sko og borrelås isteden for knapp/hempe ved vomma. skal ikke all verdens bruk til før alt mulig rask har festet seg og borrelåsen mister funksjon. Til den prisen burde de ha kommet opp med noe bedre.

 

Selv den gamle buksa mi til 499,- har en god solid reim for å få festet buksa ved sko og en god gammaldags dobbeltknapp med valgmuligheter for livvidde.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...