Jump to content

Ønsker bilde av forsikte på zkk601


xxaxx

Recommended Posts

Jeg har kjøpt meg det jeg ble fortalt av selger på finn var en BRNO Fox, men da jeg fikk den viste det seg å være en zkk 601. Jaja, var nå hvertfall i .222 rem.

Rifla er produsert i 1966 og ser forøvrig nesten ikke brukt ut, bortsett fra at det lå et tykt støvlag over hele våpenet. Selger mente den ikke hadde vært brukt de siste 20 åra :shock:

 

Hvertfall den har et slikt stilig popup diopter i låsekassa, men løpet er kappet og forsikte som står på ser ikke originalt ut, så jeg lurer på om noen kunne postet et bilde av rett forsikte til denne og gjerne med link til hvor jeg får tak i slikt.

 

Dersom noen vet hvilke ringer som passer til originalskinna hadde jeg hvert taknemmelig for tips der og :D

Link to comment
Share on other sites

Det som står på min ser ut til å være i èn del, og festet til den ringen som går under løpet. Sett ovenfra er det en knapp som tilsynelatende ikke gjør noen verdens ting, men jeg tenker at denne er til for å låse en siktering som sannsynligvis har vært der en eller annen gang? Vet ikke, men artig med disse pop-up siktene. Mulig det blir ny rifle til neste år, og da blir denne brukt kun med jernsikter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...