Jump to content

CZ 75 Shadow til Hurtig program


nettulven

Recommended Posts

Jeg har nylig kjøpt meg en Shadow, og prøvde den denne uka i ett hurtig program. Det gikk rimelig dårlig. Avtrekket mitt er for langt til at jeg rakk å gjøre noe god utførelse. Nå var det min første gang, det har helt klart mye med saken. Men ut ser fordelen med kortere avtrekk.

 

Spørsmålet mitt er. Kan en børsemaker forandre Avtrekket på en CZ Shadow og gjøre det kortere uten av jeg gjør pistolen uegnet til Praktisk Skyting?

Jeg har ikke prøvd Praktisk enda, men planene er å prøve seg der.

Link to comment
Share on other sites

Ett lite spørsmål til... Jeg var innom Winge Våpen si nettside og fant en Tanfoglio Gold Match. Denne kan fåes i flere kaliber. Hvilke kaliber bør en satse på til hurtig konkurranse? Jeg har en godkjent søknad på en .38 super liggende klar. Er det ett brukendes kaliber? Eller bør jeg gå for f.eks 45 ACP, eller søke om å få en 9mm til? ( hvis mulig)

Hva er forskjellene på de forskjellige kalibra i ei slik konkurranse-form?

 

Er det andre våpen dere kan anbefale i .38 super som jeg bør kikke på? Som har ett dugendes avtrekk til hurtig? :)

Link to comment
Share on other sites

Da.... skal jeg ta tilbake mine bitre kommentarer..

men jeg kan ikke forstå problemet. Cz har en av de korteste avstandene frem til avtrekkeren og kort avtrekk i SA.

Jeg ville jo da vurdert en 1911 (mest fordi jeg har brukt snart 20 år selv til å komme til frem til at det er 1911 som funker (for meg) Men jeg har store labber.

Link to comment
Share on other sites

Eller om du ikke skal skyte praktisk første om senere, bytt til SA avtrekk! Det blir en helt annen opplevelse å skyte shadow med SA. Om du skal skyte praktisk, så er det ikke så mye du kan gjøre. Jeg har sett et kit hvor DA blir mye kortere, men den modifikasjonen vil vel ikke være lov i produktion.

 

Sent from my HTC using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...