Jump to content

XXL skriver 23.90.- pr stk Norma Oryx.


East Clintwood

Recommended Posts

en kjapp google avslørte at det dreier seg om 308, 6,5x55 og det siste serienummeret på ...056 får jeg ikke opp noe på. Regner med at det er 30-06.

 

edit: stemmer...

 

"

oryX jaKtammunISjon 6,5X55, 308 og 30-06 Norma Oryx er jegerens favorittpatron. ... VN 1079050/1079053/1079056 9 ...

"

Link to comment
Share on other sites

Guest loudenboomer

Har sjekket opp med forbrukerombudet tidligere. Uavhengig av prisforbehold er gitt kan dem sette hvilken som helst pris dem vil i annonsene, uten å forplikte seg til noe som helst.

I teorien kunne dem gitt ut en hel katalog som var bevist feilpriset og trekt folk til butikkene, uten at dette fikk noen konsekvens (bortsett fra et dårlig ry)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Stemmer det, men ser du "tilbudet" tråden starta med, så var vel det ikke et spesielt godt tilbud når fastprisen er 25kr!

 

Edit: Skal sies, var innom en annen forretning i går, der kosta pakka 650kr for 20stk! Så XXL skal ha for å være lavest på pris for disse patronene!

 

Sako_35

Link to comment
Share on other sites

di selger det denne uken også. Xxl har begynt å ta inn partizan ammo nå, og den prisen på 6kr for jaktammo og 4 kr for treningsammo er visst den prisen det kommer til å være for den ammoen. Selv har jeg aldri prøvd partizan før, men kjøpte med en eske met fmj til begge riflene, så får vi se hvordan det gåt. Går det bra i børsene mine så er det ikke vits å lade selv lenger. hehe

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...