Jump to content

Grepsplater Pardini GT45/9?


vingemutteren

Recommended Posts

Har en GT45/9 (PC45/9 5") på vei, og vet at det blir grepstape o.l. (det blir det på de fleste pistoler for min del). Da treplatene virker relavtivt glatte.

 

Jeg ser at der finnes grep i stål eller Ergal (hva er Ergal?), og lurer på om disse er å foretrekke fremfor tregrepene? Og om noen har erfaring med de?

 

Om grepene sitter i neven så det svir kan jeg leve med, at pistolen sklir omkring og lever sitt eget liv kan jeg ikke leve med.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Grepet føles betraktelig tynnere, jeg har i tillegg lakkert inn sandblåser korn, så grepet sitter som støpt uansett vær og vind. Balansen er bra og vekten er faktisk lettere enn orginalt. Bare å si ifra så kan dere få se og teste ved anledning. Sesongen er jo igang, så er jo ute hver helg nå :D

 

K.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Grepet føles betraktelig tynnere, jeg har i tillegg lakkert inn sandblåser korn, så grepet sitter som støpt uansett vær og vind. Balansen er bra og vekten er faktisk lettere enn orginalt. Bare å si ifra så kan dere få se og teste ved anledning. Sesongen er jo igang, så er jo ute hver helg nå :D

 

K.

 

 

Er det disse du hadde kjøpt? : http://www.borselars.no/pardini-part-pc ... right.html

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aluminium greps plater kjøpt fra Børselars. De er tynnere så kjeftet føles ikke så stort. Men de er også glattere

da de gir mindre friksjon i grepet. Så de originale er bedre om man er fornøyd med størrelsen på grepet.

Men med grepstape så kan de sikkert bli veldig bra, spesielt for de som synes originalgrepet er i største laget.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...