Jump to content

Dpms


perjan

Recommended Posts

Hallo.

Har søknad på en dpms upper og lower her og tenkte å handel. Har hørt med pedersen og vet ikke når de får inn, men skal få svar neste uke. Lurte da på om noen vet om butikker som har dette inne? så jeg kan sjekke litt priser iallefall om ikke handle.

håper på raske svar.

Håper på da med løp på 18 eller 20

Kal blir 223

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Har du sjekket hvordan det er å importere fra USA. Jeg bor i USA men reglen i Norge er skikkelig på jordet etter som jeg forstår og jeg vet ikke hvordan de er. Her hvor jeg bor kan jeg gå til min våpen butikk i morra og kjøpe en HK 416 eller semi automatic rifle med bare en telefon til TBI Tennessee Bureau of Investigation, betale 2500 dollar og 10 dollar sjekk for om jeg har noen kriminel bakgrunn det tar ca 5 min for å fylle ut papiren eller kan jeg betale samme prisen eller hva han forlanger til en fyr på gata visst den ikke er stjålet og jeg er en lykkelig eier av en HK 416 hahahah Det eneste som er registreringspliktig her er stripped lowers. Bare visst vi kunne få det in i hodet på politikerene at det er ikke våpnene som dreper men personen som trykker på avtrekkeren.! Sjekk disse ut de fikk eksport lisens noen dager siden http://www.rainierarms.com/?page=shop/export

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...