Jump to content

Kant på hylsa etter pressing


Mauser68

Recommended Posts

Ved nærmare ettersyn, så ser eg på .223 hylsene mine at det blir ein liten kant i godset, akkurat der som krympinga slutter nedpå hylsa.

Det ser rett å slett ut som at hylsa buler ørlite på den eine sida og det er der det blir ein liten grad/kant på hylsa.. Dette er sikkert samme årsak av problemet som eg hadde då eg kjøpte rifla ny. Då var rifla kamra i .222, men det var ein bule i halsen på hylsa etter eg hadde skutt med den. Det viste seg at det var rett å slett ei luftlomme i godset på denne rifla. Den blei deretter kamra opp til .223 og dette problemet blei borte.

Har aldri kikka så nøye på hylsene i ettertid, men det kan faktisk sjå ut som det er fortsatt ein liten bule på kammeret, men lengre bak på hylsa.

 

Men til saken, blir dette et problem med lading og skyting ? Bør eg heilpresse hylsene 100% for å få bukt med problemet. Eg har lada opp eit par test serier i dag, men eg såg ikkje det før no etterpå.

 

Kva bør eg gjere ?

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Dersom det er store "buler" ville jeg ha helpresset hylsene, men er de så små at du faktisk må se nøye etter, da retter det seg når du skyter, og det er ikke noe å tenke på. Selvfølgelig, dersom presisjonen er ustabil eller dårlig ville jeg kanskje levert inn børsa til behandling. :)

Link to comment
Share on other sites

Hepp

 

Kjenner nett så vidt at det er ein kant der, så det er snakk om kanskje 1/10 mm eller mindre. Så det er ikkje så store greiene. Men tenkte eg nett måtte sjekke dette ut, før eg presser dei andre hylsene ferdig.

 

Men då får eg heller teste og sjå. Det er ikkje så lett å fikse dette problemet, for det er ei knekkrifle type Star Baikal IJ-18 og ved å kappe kammeret og brosje på nytt, så er eg sååå langt over pris på ny rifle at det er ganske uinntresant.

 

Men skal sjå etter nøye, kva som skjer etter eg har skutt dei nylada patronene. He, he, har 2 komprimerte testladninger med v-max i 40 grains, det skal bli artig å teste ut... :mrgreen:

 

Takk for kjapt svar Xprez.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...