Jump to content

ACE M4 SOCOM Buttstock 5-Pos.Collapsible 7.5-9.5"


DPMSAR10

Recommended Posts

Som overskriften sier. Er det noen som har erfaring med denne:

ACE M4 SOCOM Buttstock 5-Pos.Collapsible 7.5-9.5"

http://pvas.no/?PageID=2798&ItemID=2127

 

Det jeg har prøvd av andre og billigere løsninger har virket så slarkete og raklete.

Er på utkik etter en som er justerbar i lengden samt litt ordentlig ( stabil).

Eller har dere noen andre forslag?

Link to comment
Share on other sites

Monterte nettopp en slik på "open" Ar'n. Har ikke fått skutt med den enda, men inntrykket er godt (Har andre Ace producter også som har gitt positiv erfaring) Den varianten jeg har (den lengste) Gir faktisk lengere LOP en Magpul PRS stokken + DPMS 1" forlenger, og den veier mindre. Børsa har blitt litt "fremtung" av det, men det gjenstår om det blir en plage.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brukt denne buttstocken i 6-7 år nå, har ikke hatt noe problem med den. Den har tålt over 10.000 skudd i min rekyldempede AR.

Jeg har JP low mass buffer montert i tillegg til low mass carrier. Tipper dette bidrar positivt til holdbarhet. :D

Link to comment
Share on other sites

Har også den lange varianten, brukt den i ca to år. Kan være praktisk å kunne justere lengde på kolben, fikk senest erfare det i Sverige i helgen. Om det er noe jeg ikke er helt fornøyd med, så er det bevegelse i kolben. Kan virke som om det er i gjengepartiet faktisk. Skal prøve med gjengetape.. Ellers så er det vel Magpul UBR som også er et alternativ, men den er vel ca 1000,- dyrere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...