Jump to content

Ruger 10/22 Tactical


PinkMist

Recommended Posts

Ja, for all del. La vær å kjøp en meget håndterlig og presis utgave fra fabrikanten med en god stokk og... tja.. "greit" avtrekk. Kjøp deg heller en litt billigere du kaster på en "å gud så tøff jeg ser ut i speilet stokk" som nok vil kunne føre til litt stress i forhold til vesentlig endring og bruksområde, slik at du får en litt dårligere og dyrere børse...

 

Eventuelt sjekk med Jaktdespoten i Drammen. (Target utgaven er også interessant)

Link to comment
Share on other sites

Våpen-Søilen er vel det beste tipset...

 

Ellers kan du fleske til med en SR22 - Søilen har lovd bort alle de har bestilt (3stk og 6 interessenter deriblant yours truly), men hvis du søker på Finn og klikker på den annonsen for "10/22 stainless) fra forhandler Lars O. Andersen i Porsgrunn så ser det ut til at de har noen.

Link to comment
Share on other sites

De kundene som handler hos butikken... altså ikke kunder som handler i en annen butikk, som i sin tur har handlet varen hos Søilen... Og jeg er altså en av de seks som står på venteliste for de tre riflene som blir tilgjengelige. Dessverre litt langt nede på listen også.

 

Amerikanske våpenprodusenter har, som vanlig i et valgår, hendene fulle med å møte etterspørselen i hjemmemarkedet, så vi europeere blir avspist med smuler er jeg redd. Skulle ikke forbause meg det spor om 3 stk er alt som kommer til Norge.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Importør og forhandlere har ikke flere slike rifler igjen på lager. Har ikke blitt bestillt inn flere etter forbudet i fjor sommer. Men det går ann å sende en mail til forhandler/importør og bestille en, (slik som jeg har gjort). Så jeg får min i august/september(regner med at de har bestillt flere, og ikke bare en til meg hehe).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...