Jump to content

Pinewoodklær - fornøyd?


ko-stens

Recommended Posts

Noen som er fornøyde med Pinewoodklærne sine?

 

Skal ha meg jakke, for den tidlige jakta, fra dua til høstferien og kanskje litt til. Den skal være vind- og vanntett og gjerne i kamo. Med andre ord skal den ikke være varm å gå med. Det holder jo nærmest med en overtrekksjakke.

 

Ser for meg en som heter Pinewood Ontario fleece. Er vel ikke akkurat så tynn så det gjør noe?

 

Eller er det bedre alternativer til en rimelig pris? Denne feks? http://www.wingevapen.no/index.php?do=product&id=2264

 

Har vært utrolig fornøyd med JahtiJakt fleecejakka mi, men etter sju sesonger er den i grunn moden for utskifting!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har den jakka. Den tåler litt vann, men ikke akkurat vantett. Den er ikke vindtett. Sykle i god fart i litt kjølig luft så kjennes det. Veit ikke åssen kroppen din er, jeg er relativt slank, da blir det en pose på magen som kam virke litt stor, altså ikke perfekt passform.

 

Jakka er relativt varm. Blir fort klam i den når jeg går. Ikke veldig plagsomt, men merkes godt. Jeg bruker jakka til smygjakt og som varmelag. Har den ofte i sekken når jeg er ute på høsten. For meg vil det ikke bli førstevalget på sommeren.

 

Når alt dette er sagt så er jeg fornøyd med jakka. Til mitt bruk gjør den jobben. Dette er ette beste evne en objektiv vurdering. Ta den for det den er vredt.

 

Mvh

Andreas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...