Jump to content

CZ-75 sp-01 Shadow kadettsett


lozine

Recommended Posts

Prøvde å søke etter svar på det jeg lurer på uten å bli noe særlig klokere.

 

Nå har endelig pistolen kommet i hus og gleder meg til treningen på onsdag.

 

Problemet mitt er at jeg ønsker meg et .22 sett til denne for mengdetrening på denne pistolen.( kan jo egentlig skyte en del 9mm for prisen på ett slik sett )

Når jeg hentet pistolen i butikken så sa forhandleren at kadett kit'et til vanlig 75 ikke passer på shadow. stemmer dette? for jeg har søkt på google litt og ringt litt rundt, men det er forskjellige svar rundtom.

Link to comment
Share on other sites

Gå gjerne til kilden av informasjon - produsentens hjemmeside:

 

http://www.czub.cz/en/catalog/79-pistols-cz/PA/CZ_75_ADAPTER_KADET.aspx

 

The Kadet is not intended for pistols with following designations CZ 75 B Omega, CZ 75 P-07 Duty, CZ 75 SP-01 Phantom. Models bearing designations CZ 75 Tactical Sports and CZ 75 Standard are also not suitable for named conversion kit instalment. For the use with pistols bearing designation as the CZ 75 SP-01, CZ 75 SP-01 Tactical and CZ 75 SP-01 Shadow the conversion kit requires some adaptations to be made by a competent gunsmith. The conversion kit in .22LR cal. suitable for the CZ 75 B Omega and the line of the CZ 75 SP-01, SP-01 Tactical and SP-01 Shadow models, will come into our company manufacturing programme in the coming months.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...